امروز : سه شنبه28 فروردین 1403 | 6شوال 1445 | 16 آوریل 2024


مادر جوان پس از آن كه شوهرش او را با سه فرزند براي هميشه ترك كرد و ديگر به خانه بازنگشت، به دليل فقر و نداري تصميم گرفت يكي از فرزندانش را بفروشد كه در آخرين لحظه عشق مادرانه مانع از اين كار شد.
به گزارش جام‌جم، چند روز پيش زني با حضور در اداره اطلاعات ـ امنيت شهرستان شهريار در غرب استان تهران به ماموران خبر داد زني قرار است پسر يازده ماهه‌اش را به يك زوج نابارور بفروشد. زن جوان در اين باره گفت: چند روز پيش در خانه يكي از دوستانم، يكي از زنان مهمان ادعا كرد زن همسايه‌شان با اين كه دو بچه دارد، چند ماهي است از فرزندان دوقلوي يك زن فقير ـ كه يك پسر و يك دختر هستند ـ نگهداري مي‌كند و اكنون پسر يازده ماهه را دوباره به مادرش تحويل داده است و مادر كودك به دليل فقر مالي مي‌خواهد فرزندش را بفروشد.

به اين ترتيب پرونده‌اي تشكيل و تحقيقات پليسي در اين باره آغاز شد.

قرار ملاقات با فروشنده كودك
در مرحله بعدي ماموران از زني كه پليس را در جريان ماجراي فروش كودك قرار داده بود، خواستند با آنها همكاري كند و به عنوان خريدار كودك با مادرش وارد معامله شود.

به اين ترتيب، اين زن در محل ملاقات در منطقه انديشه كه به‌طور نامحسوس از سوي ماموران زير نظر بود، حاضر شد. در همين موقع زني به وي نزديك شد و با او به گفت‌و‌گو پرداخت. پس از دقايقي فروشنده كودك بازداشت و به مركز پليس منتقل شد.

زن جوان، راز زندگي دوقلو‌ها را فاش كرد
اين زن با اشاره به اين كه مادر كودك نيست، گفت: من از همسر اولم دو فرزند دارم. پس از جدايي و ازدواج دوباره با مرد ديگري، ما صاحب فرزندي نشديم. ده ماه پيش از طريق يكي از دوستانم مطلع شدم زن جواني در همسايگي‌شان زندگي مي‌كند كه شوهرش او و سه كودكش را ترك كرده است و آنها با فقر و نداري زندگي مي‌كنند.

وي اضافه كرد: در ادامه با مشاهده وضعيت زندگي آن زن و بچه‌هايش، موضوع را با شوهرم در ميان گذاشتم و او قبول كرد از دختر و پسر يكماهه دوقلو براي مدتي نگهداري و در اين مدت به اين خانواده نيز كمك مالي كنيم.

اين زن درباره موضوع فروش پسر يازده ماهه گفت: شوهرم از نوزاد دختر خوشش آمد و تصميم گرفتيم از او نگهداري كنيم و درصدد بوديم خانواده‌اي را نيز پيدا كنيم تا سرپرستي نوزاد پسر را به‌عهده بگيرد. بعد از مدتي موفق شديم زوجي را كه بعد از سال‌ها ازدواج صاحب فرزندي نمي‌شدند، پيدا كنيم.

زن جوان يادآور شد: اين زن قول داد براي گرفتن نوزاد پسر ده ميليون تومان به مادر كودك كمك كند و به او قول دهد زندگي خوبي را براي فرزندش فراهم كند. موضوع را با مادر كودك در ميان گذاشتم و او قبول كرد نوزادش را در اختيار اين زن قرار دهد.

با اطلاعات به‌دست آمده از اين زن، مادر كودك تحت تعقيب پليس قرار گرفت و در خانه اجاره‌اي مادرش در يكي از محله‌هاي جنوبي شهر كرج شناسايي و دستگير و به اداره اطلاعات ـ امنيت شهرستان شهريار منتقل شد.

مادر از ناگفته‌هاي زندگي‌اش گفت
مادر كودك با اشاره به اين كه فقر و نداري باعث شده بود، از دو فرزندش دور بماند، در اين باره گفت: شوهرم بيكار بود و با وجود يك فرزند چهار ساله به سختي هزينه زندگي‌مان تامين مي‌شد. وقتي دوباره باردار شدم، شوهرم پس از مشاجره مرا كتك زد و خانه را ترك كرد و ديگر بازنگشت. در اين مدت مادرم كه خود نيز مشكل مالي دارد، كمكم مي‌كرد و با تولد دوقلوها، هزينه زندگي‌مان بيشتر شد.

وي اضافه كرد: با كمك همسايه‌ها و فاميل زندگي‌مان مي‌گذشت. ديگر طاقت اين زندگي را نداشتم و شرايط نيز هر روز بدتر مي‌شد.

وي يادآور شد: حتي وقتي دوقلو‌ها بيمار مي‌شدند، پولي براي درمان آنها نداشتم. مدتي به همين منوال سپري شد تا اين كه با زني آشنا شدم و براي چند ماهي بچه‌ها را به او سپردم. اين زن به ما كمك فراواني كرد و من ديگر نگران بچه‌ها نبودم.

مادر جوان توضيح داد: پس از مدتي اين خانواده نيز فقط توانستند يكي از فرزندانم را نگهداري كنند. بنابراين از آن زن خواستم خانواده‌اي را پيدا كند تا در صورت تمايل از پسرم نگهداري كند. قصد نداشتم فرزندم را كه با هزاران اميد و آرزو به دنيا آورده بودم، به كسي بدهم، اما نداري و بي‌كسي مرا به اين كار وادار كرد، ولي هنگامي كه دوستم به محل قرار رفت، طاقت نياوردم و حاضر نشدم از نوزادم دل بكنم و او خودش تنها در محل قرار حاضر شد.


افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1