امروز : پنجشنبه09 فروردین 1403 | 17رمضان 1445 | 28 مارس 2024


در راستاي خدمت‌رساني بيشتر به اقشار محروم و آسيب‌ديده استان کردستان و نیز انسجام و تقويت بيشتر فعاليت‌هاي توانبخشي در مؤسسات غيردولتي و مشاركت بيشتر خيرين در مباحث حمايتي ، موسسه خيريه هيواي ژيان با حضور مديركل بهزيستي كردستان و جمعی دیگر از مسئولان این سازمان رسما افتتاح شد.


مدیر کل سازمان بهزیستی استان کردستان در مراسم افتتاح موسسه با اشاره به افزایش خدمات و حمایت بهزیستی از خانواده های محروم و مستعضف کردستانی گفت: تقويت و حمايت از بخش غيردولتي و جذب خيرين در زمينه حمايت از اقشار نيازمند و آسيب‌ديده از اولويت‌هاي اين سازمان است.
سيد مهدي فرشادان با تقدیر از زحمات مدیران و اعضای موسسه خیریه هیوای ژیان گفت: فعالیت های صورت گرفته  و نیز زير پوشش قرار گرفتن 250 خانوار محروم كردستاني در قالب يك مؤسسه خيريه غيردولتي قابل تحسین است.
عبدالرحیم سیدزاده، مدیر عامل موسسه خیریه هیوای ژیان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی یکساله از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در موسسه تصریح کرد: هم اکنون بیش از 250 خانوار محروم و 200 کودک یتیم تحت پوشش از خدمات حمایتی و مددکاری تیم های متخصص مستقر در این موسسه بهره می برند.
موسسه خیریه هیوای ژیان بیش از یکسال است که از سازمان بهزیستی استان کردستان مجوز گرفته و فعالیت می کند.

 


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1