امروز : پنجشنبه30 فروردین 1403 | 8شوال 1445 | 18 آوریل 2024

باهمكاری شرکت نمایشگاهی کردستان، موسسه خیریه هیوای ژیان و كانون اتومبیل رانی و جهانگردی اولین نمایشگاه خودروهای كلاسیك و قدیمی در زمینی به مساحت هزار هكتار در سنندج برپا گردید.
این نمایشگاه که از محل فروش بلیط آن درصدی برای امور خیریه وكودكان یتیم تحت پوشش موسسه خیریه هیوای ژیان درنظرگرفته شد، 23الی 25 مرداد ماه 92 به مدت 3 روز از ساعت 4 بعداز ظهر تا 22 شب در محل دائمی نمایشگاه های کردستان برگزار شد.
13920525000097 PhotoL
در این نمایشگاه تعداد 22 خودروی كلاسیك و قدیمی از تهران و سنندج شامل خودرو های فورد، كادیلاك، شورلت، پیكان ، مینی ماینر، و مدل های از بنز های قدیمی به نمایش گذاشته شد.
یکی از دارندگان خودروهای کلاسیک در این نمایشگاه می‌گوید: همین که مردم خودروهای قدیمی را در نمایشگاه مشاهده می‌کنند، موضوع لذت‌بخشی برای آنها است.
کامران شاد با بیان اینکه عشق به ماشین و ماشین‌بازی منحصر به یک منطقه و جغرافیای خاص نیست، اظهار کرد: من و پدرم کارهای نقاشی سایر خودروهای قدیمی را نیز انجام می‌دهیم.
وی قیمت‌گذاری بر روی این خودروها را کار اشتباهی می‌داند و معتقد است به هیچ عنوان نمی‌توان برای خودروهای کلاسیک و قدیمی قیمت ثابت و مشخصی، تعیین کرد.
img 0118
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اذعان به وجود کاستی‌هایی در برپایی این نمایشگاه عنوان می‌کند: برخی صاحبان خودروها مایل به نمایش آنها نیستند.
علیرضا فروتن می‌گوید: متأسفانه در نمایشگاه‌های تخصصی که برگزار می‌کنیم اشکالات و شائبه‌های غیرمنطقی وجود دارد که برخی تصور می‌کنند، امنیت کامل در استان کردستان برقرار نیست و به همین دلیل از نمایش خودروهای خود واهمه دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان خاطرنشان کرد: نصب 18 بنر در سطح شهر سنندج، ارسال 200 هزار پیامک برای مشترکان کل استان و پخش 10 هزار تراکت از جمله اقدامات ما در زمینه اطلاع رسانی برپایی نمایشگاه بود.
img 0119
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حفظ خودرو های قدیمی و كلاسیك عنوان كرد و گفت: این نمایشگاه موجب ایجاد انگیزه برای صاحبان خودروی قدیمی و كلاسیك استان شد تا آنها را اسقاط نكنند بلكه با حفظ و نگهداری بتوانند قدمت این خودرو های قدیمی را حفظ و نهایتا بتوان در آینده نسبت به برگزاری نمایشگاهی مشابه در سطح استان با تنوع بیشتر اقدام کرد.
img 0121

img 0122

img 0128

img 0129

img 0132

img 0135

img 0137

موسسه خیریه هیوای ژیان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک حضوری پررنگ داشت
موسسه خیریه هیوای ژیان جدای از همکاری در اطلاع رسانی، فروش بلیط  نمایشگاه خودروهای کلاسیک، اقدام به برپایی غرفه ای با عنوان ایستگاه نیکوکاری و گریم کودکان در ورودی نمایشگاه کرد.
1
در این غرفه علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی، دو نفر از هنرمندان خیر عضو این موسسه دواطلبانه به گریم كودكان پرداختند و تمام عواید حاصل از این کار هنری را برای کمک به کودکان یتیم، تقدیم موسسه کردند.
3
خواهران کرباسی هدف ازاین کار خیریه هنری را آشنایی و ترغیب بیشتر كودكان به نیكوكاری و نیز توجه به كودكان بی بضاعت هم سن سال خودشان عنوان کردند كه در آن کودکان ضمن انجام گریم فانتزی با دید تفریحی سالم، مبلغی به كودكان بی سرپرست ویتیم هدیه می دهند.
4

5

عکس از: سایت کوردتودی، روابط عمومی موسسه

 


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1